Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o przygotowanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Produkt zostanie odebrany naszą firmą spedycyjną. Koszty przesyłki zostaną odliczone od kwoty zwracanego produktu.
Włókno - 100 pln netto, Rolki - 40 pln netto, Opończe - 20 pln netto, Krętliki - 20 pln netto, Akcesoria 20 pln netto.
Pamiętaj, że możesz przywieźć towar osobiście bezpłatnie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres emial. Towar odbierzemy po i zwrócimy koszt pomniejszony o kwoty powyżej.

PAMIĘTAJ - zgodnie z polskim prawem nie mamy obowiązku przyjąć towaru bez podanej przyczyny jeśli został on zakupiony przez firmę do wykorzystania komercyjnego.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl